The sl cruise line has been a reliable source of cheap luxury cruises for decades.

Now the company is facing another blow: A lawsuit from its former CEO and two former directors has accused him of abusing his power.

In the lawsuit filed last month in the state Supreme Court, the two former bosses allege that Mr. Kornze had a “desire to dominate the entire sl cruise industry, and to exploit its consumers for personal gain and financial gain.”

The lawsuit alleges that Mr.-Kornze used the company to pay personal favors and for political donations to his two former employers, the New York Times and the New Jersey Senate, among others.

Mr. Trump’s company also hired Mr. Kasparov to manage the company.

Mr.-Boris Kornzstein was the former CEO of Slaven-Korda Cruise Lines, a cruise line based in the United Kingdom that was owned by Mr. Donald Trump and his father.

His company, which also includes the Vashon and New York-class vessels, was valued at $3.5 billion when it was purchased by Slaven in the early 2000s.

He is the co-founder of the Moscow-based Kornzo Group, which is the company’s parent company.

In his suit, Mr. Schulz alleged that Mr-Kornz, who died in 2018, used his company to enrich himself and the family by purchasing properties in Florida, Florida, and New Jersey.

Mr-Schulz alleged in the lawsuit that he was paid more than $2 million by Mr.-Schulz’s company to travel on the company-owned ships.

The lawsuit does not name the companies in question.

Slaven did not immediately respond to a request for comment.

Mr Trump’s attorney, Alan Garten, said in a statement that the president’s company is “the only cruise line in the world to consistently outperform competitors and remain a leader in the global luxury industry.”

The statement also said that Slaven’s owners “have always paid their share of taxes and, like all other companies, paid their fair share to the government.”

“The Trump Organization will vigorously defend against these frivolous and politically motivated lawsuits,” Garten said.

Slven did not respond to requests for comment on the lawsuit.